پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٠ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران در روزهای پایانی هفته

  • کد خبر: ۲۲۴۹۴۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی  (١٠ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران در روزهای پایانی هفته
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از بعدازظهر پنج شنبه شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد همراه با بارش‌های پراکنده باران در اکثر نقاط استان خواهیم بود.  

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی تا روز پنج شنبه جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و در برخی ساعات شاهد افزایش ابرناکی و وزش باد خواهیم بود. اما در نواحی شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با خیرش گردو خاک است.

وی افزود: از بعدازظهر پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی از نواحی جنوبی استان شاهد افزایش ابرناکی و بارش های پراکنده باران در این بخش از استان خواهیم بود اما از روز جمعه با گسترش این سامانه در غالب نقاط استان بارش باران همراه با رعد و برق خواهد بود.

این سامانه بارش تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار خواهد بود.شایان ذکر است: دما تا روز پنج شنبه روند افزایشی دارد.

به گفته وی؛ تا روز پنج شنبه جوی پایدار در مشهد حاکم است اما از پنج شنبه بعدازظهر افزایش ابرناکی و وزش باد را پیش بینی کنیم و روز جمعه بارش باران را در این کلانشهر خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ۵ و ٢٠ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٩ درجه و در سردترین ساعات به ٧ درجه خواهد رسید.

طی شبانه روز گذشته، فریمان با دمای ١ درجه  و داورزن با دمای ٢٨ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند. از شهرستان های گناباد، تربت‌جام، تایباد و بجستان وزش باد شدید گزارش شده است کهدبیشترین سرعت وزش باد را تربت جام ۵۴ کیلومتر بر ساعت ثبت کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->